Wat te doen bij klachten

KLACHTEN 

Wij hopen dat u naar alle tevredenheid bij ons heeft gewinkeld, natuurlijk kan het voorkomen dat er een klacht is ontstaan. Uw klacht kunt u bij ons op verschillende manieren indienen. Wij zullen ons uiterste best doen om samen met u tot een oplossing te komen.
U kunt ons hierover emailen door ons
contactformulier in te vullen.

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen met een duidelijke omschrijving van uw klacht en uw contact gegevens, ontvangt u van ons een bevestiging dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen. Wij streven ernaar binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst, een antwoord te sturen. Mocht de afhandeling van de klacht een langere verwerkingstijd nodig hebben, dan ontvangt u een bericht met een indicatie wanneer de klacht wordt afgehandeld. Bij een klacht over uw bestelling of bezorging, vermeldt u dan ook uw factuur- en ordernummer.

Mocht u ons persoonlijk willen spreken dan zijn wij telefonisch te bereiken op 0031- (0)640278391.

Indien een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Geschillencommissie Webshop,
Postbus 90600,
2509 LP te Den Haag (
www.sgc.nl).
Tel: 070-3105310
Maandag t/m vrijdag
9.00 - 17.00 uur